Hvad er SmartTID

SmartTID er et fantastisk, enkelt og ambitiøst timeregistreringssystem, der kan hjælpe virksomheder i hele verden med at effektivisere deres arbejdsplads. SmartTID er et simpelt system, der kan løse alverdens forskellige administrative opgaver for jeres virksomhed. Mange virksomheder rundt omkring i landet bruger allerede en form for digital timeregistrering. Dog er mange af timeregistrering systemer simpelthen forældede og ineffektive. Derfor har vi hos SmartTID udviklet et helt nyt system, der gør hverdagen i jeres virksomhed meget nemmere. I slipper for at skulle sidde med daglige administrative problemer og utallige timesedler, der egentlig bare mest ligger i vejen. SmartTID klarer det hele digitalt for jer. Det eneste I skal gøre, er at oprette jer i systemet.

For at bruge SmartTID’s system kræver det en opsætning af SmartTID terminaler. Dette er små standere eller tablets, der gør det muligt for jeres medarbejdere at stemple ind og ud med blot et enkelt klik. Når systemet først er installeret, kan det køre på diverse smartphones, tablets og SmartTID terminalerne. Systemet indebærer en masse fantastiske features lige fra timeregistrering til en overenskomstmotor, der holder styr på alle virksomhedens overenskomster inkl. special- og lokalaftaler samt reglementer for jeres ansatte. Derudover kan SmartTID også hjælpe med administrative opgaver inden for økonomi, da systemet kan integrere med både løn og -ERP-systemer.

Sådan fungerer SmartTID timeregistrering

SmartTID timeregistrering fungerer alle døgnets 24 timer. Når I har fået installeret SmartTID terminalerne, tablet, eller hentet appen til til SmartTID Phone, vil jeres medarbejdere kunne tjekke sig ind og ud uanset om de kommer morgen, middag eller aften. På denne måde bliver den individuelle medarbejders arbejdstid direkte registreret i systemet. Derudover kan medarbejderne også stemple sig ind på specifikke operationer. På denne måde, kan I danne jer et overblik over, hvor langt medarbejderne er i processen, og hvor lang tid den enkelte medarbejder bruger på en given operation. Hver gang en medarbejder stempler ind eller stempler ud registrerer systemet det, og når dagen er omme, godkendes de indkomne registreringer som ud over timeregistrering på medarbejdere, kan bruges som fakturerings grundlag.

En bonus ved SmartTID’s timeregistrering er samtidig, at I ikke behøver at holde manuelt styr på medarbejdernes arbejdstid, sygefravær, afspadsering eller ferie. SmartTID sørger for, at der er styr på det hele, og I kan som ledere nemt danne jer et overblik over alle virksomhedens medarbejdere ved hjælp af SmartTID. Helt simpelt, så er det eneste jeres medarbejdere skal gøre at stemple ind og ud, og så klarer SmartTID timeregistreringssystemet faktisk resten.

Få overblik med timeregistrering

Den helt store fordel ved digital timeregistrering er, at I kan danne jer et overblik over alle jeres medarbejdere og virksomheden som samlet enhed. Systemet holder styr på medarbejdernes udkald, kørte kilometer og eventuelle diæter. Præcis hvilke features I har brug for, i jeres virksomhed, skræddersyer I helt selv. Timeregistreringen fungerer med en simpel og smart smiley-ordning, hvor I hurtigt vil kunne se, hvis der er uoverensstemmelser mellem medarbejdernes timeregistrering og lønseddel. På denne måde kan I let spotte fejl eller afvigelser og rette op på dem, inden lønsedlen bliver sendt afsted.

SmartTID er lige præcis den løsning I har ventet på. Det er et innovativt og dynamisk timeregistreringssystem, der hjælper jer med at drive jeres virksomhed til nye højder.

Prøv det smarte timeregistrering fra SmartTID allerede i dag, og oplev hvordan jeres virksomhed kan blive mere effektiv på ingen tid. Vi garanterer, at I ikke vil fortryde en gratis prøveperiode, der med garanti vil gøre jer klogere på, hvad timeregistrering er, og hvorfor det er det helt perfekte værktøj for jer og jeres virksomhed.

Joboperationer kan timeregistreres

Timeregistrering er en metode, hvorpå I kan holde øje med, hvor lang tid medarbejderne bruger på en given operation. Har I eksempelvis fået en opgave fra en kunde, hvor der er afsat 15 timer, kan I ved hjælp af timeregistrering tjekke om arbejdstiden var passende og er blevet overholdt. I kan se, hvor langt tid medarbejderne har arbejdet på den specifikke opgave, og dermed lægge sammen, hvor mange timer, der i alt er brugt på opgaven. På denne måde, kan I som virksomhed holde styr på, om opgaven er blevet lavet indenfor tidsrammen – hvis ikke, er I evt. nødt til at aftale flere timer med en kunde til næste opgave, eller også må I finde metoder, hvorpå jeres medarbejdere kan effektivisere og løse opgaven endnu bedre næste gang. Digital timeregistrering er altså et værktøj til jeres virksomhed, der har et ønske om at blive mere effektiv, men samtidig at have øje for, at jeres medarbejdere ikke bruger otte timer på en tre timers opgave.

Timeregistrering

Digitale løsninger til timeregistrering er noget af det smarteste, man kan gøre for sin virksomhed. I en travl hverdag, har man sjældent tid eller overskud til at håndtere logistiske og planlægningsmæssige problemer. Maskinen skal helst bare køre, og det gør den med et digitalt timeregistreringssystem. Timeregistrering kan klare en masse af jeres administrative opgaver, og gør jeres virksomhed endnu mere konkurrencedygtig, da I kan bruge tid på lige præcis det I brænder for i stedet for langsommelige administrative problemstillinger. Det handler om at effektivisere jeres virksomhed, og det handler om at sortere unødvendige arbejdsopgaver fra. SmartTID hjælper jer på rette vej. I får nemlig en løsning, der gøre jeres liv på arbejdsmarkedet nemmere, hurtigere og mere overskueligt. Digital timeregistrering hjælper jer med at forhandle og planlægge jeres tid endnu bedre, så I kan fokusere på at gøre jeres arbejde så godt som muligt.

Prøv vores timeregistrering gratis i 30 dage

SmartTID gør tingene lettere for din virksomhed. I slipper for mange timers arbejde med bogføring, og I får et effektivt og fleksibelt system, der klarer opgaverne for jer. Timeregistrering kan være lige præcis det værktøj, jeres virksomhed står og mangler for at blive endnu mere konkurrencedygtige. Så prøv vores system gratis i 30 dage, og oplev den store forskel på egen hånd. I har altså nu mulighed for at afprøve alle de bedste features ved et digitalt timeregistrerings system. Derudover får I også en gratis samtale med vores konsulentbistand, der guider jer til den perfekte opstart med digital timeregistrering.

Sidder I tilbage med nogen spørgsmål om timeregistrering, er I mere end velkomne til at kontakte os. Vi svarer ganske gratis på jeres spørgsmål, så I kan få den perfekte start med et digitalt timeregistreringssystem.