Lager & Logistik
Der er brug for logistik på et lager og det er nødvendigt med IT, for at holde styr på hvilke varer der er på lageret og hvor på lageret varerne opbevares.
Med SmartTID vil du få det samme overblik i forhold til medarbejdere. Du vil altid vide, hvem der er på arbejde hvor og kan disponere dine medarbejdere derefter.
SmartTID er endvidere opsamling af forbrugt tid på projekter og opgaver.
Med jobstyringsmodulet kan du opsamle tid på de opgaver, som den enkelte medarbejder udfører, hvilket giver et korrekt grundlag for kalkulationer og fakturering.
Manuel indtastning?
Med SmartTID åbnes der op for en fleksibel opsamling af medarbejdernes tidsregistrering. Der skal ikke længere manuelt holdes styr på arbejdstid, overtid, sygefravær og ferie, ligesom SmartTID håndterer overenskomster med beregning af tillæg.
Med SmartTID er det slut med håndskrevne arbejdsedler og regneark der manuelt skal tastes ind.
SmartTID opsamler registreringerne elektronisk via fastmonterede tablets, SmartTID panelet på en computer eller smartphone. Der er mulighed for integration med jeres eksisterende løn- og ERP-løsning.
SmartTID og funktioner
Som administrator på SmartTID skal du blot kontrollere og godkende tidsregistreringen. Med vores smileyfunktion, får du hurtigt overblik over om den enkelte medarbejder har registreret sig korrekt.
Du har altid mulighed for at rette registreringer manuelt i kladden.
Med beskedfunktionen i SmartTID, har du nu mulighed for at give en samlet besked, eller en besked til den enkelte medarbejder.
Med statistikker og rapporter i SmartTID, har du utallige muligheder for at lave udtræk af de aktiviteter som registreres.