SmartTIDS tidsregistreringssystem på en tablet

Tidsregistreringssystem

Digitale tidsregistreringssystemer er noget af det smarteste, man kan gøre for sin virksomhed. Når der er travlt på arbejdspladsen, er der ikke tid til langsomme og problematiske løsninger med regneark og løse noter. Det hele skal helst bare køre. På en hvilken som helst arbejdsplads vil der altid være en masse administrative opgaver, der skal løses. Her er det vigtigt med effektivisering, da man nødigt ønsker at spilde hverken virksomhedens eller medarbejdernes tid. Det er lige præcis her, at SmartTID kommer ind i billedet. Med SmartTID tidsregistreringssystem får I nemlig en løsning, der gør livet nemmere, hurtigere og mere overskueligt.

SmartTID

Vi har udviklet SmartTID med en ambition om at lave et enkelt og effektivt tidsregistreringssystem. Mange virksomheder bruger alverdens forskellige systemer til tidsregistrering. Men mange af disse tidsregistreringssystemer er forældede eller ineffektive. Som oftest er det løsninger, der er fundet på, “Indtil vi har noget smartere”. Derfor har vi udviklet SmartTID. Her får du et sted, der klarer alle de administrative opgaver for dig. I slipper for den daglige tidsregistrering på timesedler, og kan i stedet fokusere på andre arbejdsopgaver.

SmartTID har overenskomstmotor

Medarbejderne kan nemt og sikkert stemple ind via SmartTID tidsregistreringssystem på terminaler eller smartphones. Her kræves der blot en installering af vores tidsregistreringssystem, og så er det klar til brug på diverse former for smartphones, tablets eller en SmartTID terminal. Vores dynamiske tidsregistreringssystem indeholder som en af de få tidsregistreringssystemer en overenskomstmotor, der holder styr på alle overenskomster. Hvad enten det er lokale aftaler eller særlige regler for jeres ansatte. Samtidig kan SmartTID også integreres til arbejdspladsens løn- og økonomisystemer. Med integrationen til jeres økonomisystem, kan vi overføre jeres projekter og/eller salgsordre til SmartTID.

Effektivisering

Indimellem kan der opstå problemer med tidsregistrering på arbejdspladsen. Måske kommer en medarbejder ofte for sent, går for tidligt eller slet ikke møder op på arbejde. Med SmartTID bliver alle disse afvigelser registreret med det samme i vores tidsregistreringssystem. På den måde er det let for administration og HR at danne sig et overblik over den enkelte medarbejders fravær. Vores tidsregistreringssystem giver derfor også mulighed for, at man hurtigere kan tage fat i medarbejdere, og finde ud af, om der er noget i vejen. På denne måde har man mulighed for at forebygge evt. fravær for medarbejdere og samtidig vise, at man er opmærksom på dem.

SmartTID har også features, der eksempelvis kan indeholde viden om medarbejdernes udkald, kørte kilometer eller diæter. Hvilke features, der passer til din virksomhed, vælger man helt selv. Hver tidsregistrering af virksomhedens medarbejder bliver lagret i systemet. Dermed kan virksomhedens lønmedarbejder eller værkfører tjekke, rette og endeligt godkende alle registreringer inden lønsedlen bliver udsendt. Afvigelser i tidsregistreringssystemet fra medarbejderne bliver kategoriseret med en smiley-ordning, der gør det let at spotte fejl eller afvigelser.

Sådan fungerer SmartTID tidsregistreringssystem

Når virksomhedens medarbejdere møder ind, uanset om det er morgen, middag eller aften, kan de tjekke sig ind ved hjælp af SmartTID terminalen eller deres egen smartphone eller tablet. Derudover kan de stemple sig ind på en specifik operation. Dermed kan I nemt få overblik over, hvor lang tid den enkelte medarbejder har brugt på en opgave, og hvornår personen er stemplet ind og stemplet ud. På den måde registreres medarbejderes timer automatisk. Det kan dermed  overføres direkte til jeres løn- og økonomistyringssystem. Herved kan I let og effektivt få et samlet overblik over virksomhedens samlede tidsforbrug og økonomi.

Samtidig slipper virksomhederne for at skulle holde styr på medarbejdernes arbejdstid, sygefravær, afspadsering og ferie. SmartTIDs tidsregistreringssystem sørger for det hele, og giver mulighed for at få en simpelt overblik over alle virksomhedens medarbejdere. Det eneste virksomhedens medarbejdere skal gøre er at stemple ind og stemple ud – så klarer SmartTID resten.

Hvorfor vælge SmartTID tidsregistreringssystem

SmartTID gør tingene lettere for din virksomhed. I slipper for mange timers arbejde med bogføring, og I får et effektivt og fleksibelt system, der klarer opgaverne for jer. SmartTID giver nye muligheder for jeres virksomhed ift. tidsregistreringssystemers samarbejde med løn og økonomisystemer.

Har I nogen spørgsmål til, hvordan SmartTID tidsregistreringssystem bliver installeret, hvad det koster og lige præcis, hvordan det kan gavne jeres virksomhed, så kontakt os allerede i dag. En samtale er naturligvis helt gratis, og vi guider med glæde vores kunder til at finde den bedste løsning til lige præcis deres virksomhed. Vi udvikler smarte tidsregistreringssystem løsninger, der gør livet på arbejdspladsen lettere for vores kunder.

Derudover tilbyder vi en gratis prøveperiode på 30 dage af vores tidsregistreringssystem. Her har I mulighed for at afprøve alle systemets fantastiske features samt få op til tre timers konsulentbistand helt gratis. Prøv SmartTID tidsregistreringssystem og oplev, hvordan systemets fantastiske features kan effektivisere jeres arbejdsplads på ingen tid.