BDL A/S er et ERP-virksomhedskonsulenthus med dyb viden inden for udvikling og implementering af Microsoft Dynamics 365 Business Central, NAV & Power Platform.

Hos BDL lægger vi stor vægt på forskellighed, så vi altid kan stille en konsulent, der dækker lige præcis dine behov. Det stærkeste team med de bedste kompetencer og tværfaglig forståelse giver den største værdi for kunden.

Erfaring fra forskellige brancher koblet med blandingen af ny viden og rutine inden for ERP-systemer skaber en god dynamik, og gør os i stand til at tilbyde vores kunder et produkt af høj kvalitet. Samtidigt gør det os i stand til at supportere alle versioner af NAV og Dynamics 365 Business Central.

Vi har gennem alle årene samarbejdet med såvel små som store produktions-, handels-, service- og logistikvirksomheder. Derfor har vi et godt kendskab til kerneprocesserne i din forretning.
Vi ved hvad der er vigtigt i branchen og kan give kompetent og seriøs sparring inden for disse områder, hvad enten din virksomhed vil have en add-on til et eksisterende Dynamics NAV, løftes til Business Central eller ønsker at flytte sit ERP-system fra fx Dynamics AX / C5 til Microsoft Dynamics 365 Business Central.

BDL

Visma Enterprise Danmark er førende leverandør af løn- og HR-systemer på det danske marked. Flere end 1.400 mellem og store virksomheder har i dag et af vores systemer, herunder Visma Løn, Visma HR, Visma.net Expense og Visma EasyCruit. Vores løsninger er til for at understøtte medarbejderens rejse i en virksomhed med automatisering af essentielle processer såsom rekruttering, personale- og lønadministration. Vores kunder skal kunne koncentrere sig om deres kerneforretning i tillid til, at vi håndterer deres løn- og HR-forpligtelser korrekt.
Visma Enterprise er en del af Visma, der er Europas førende udbyder af softwareløsninger til både det private og offentlige marked. I Visma har vi omtrent 8.500 ansatte fordelt over 12 lande, der sammen ønsker at sætte nye standarder for fremtidens IT-løsninger.

Systemerne taler sammen

Vi finder det vigtigt at forenkle og effektivisere hverdagen for landets Løn- og HR-ansvarlige med hjælp fra vores systemer. Visma HR og Visma Løn taler derfor naturligvis sammen. Det betyder, at alt medarbejderdata er integreret på tværs af vores systemer.

Vismaenterprice.dk

e-conomic er et digitalt regnskabsprogram, der i mere end 20 år har været med til at drive digitaliseringen af regnskabs- og økonomifunktionen.

Med e-conomic får du et digitalt regnskabsprogram, der gør dig mere fleksibel ved at automatisere dine manuelle arbejdsgange og dermed frigive tid til det, der skaber værdi for dig.

I dag bruger mere end 200.000 virksomheder – af alle størrelser og fra alle brancher – e-conomic. Og vi ved bedre end de fleste, at alle behov er forskellige. Derfor er vores regnskabsprogram bygget op omkring fleksibilitet, så vi imødekommer dine behov – både i dag og i fremtiden. Du kan nemt integrere andre systemer til e-conomic, og skræddersy din løsning med netop de programmer, du kender og værdsætter i dag. Med vores udvalg af forskellige pakkeløsninger, har du mulighed for at starte på det niveau, der passer dig, og nemt skifte pakke i takt med, at dine behov ændrer sig.

Som kunde i e-conomic får du en række fordele, der blandt andet indebærer:

– Et fleksibelt regnskabsprogram, der kan vokse med din virksomhed
– Et bedre samarbejde med din revisor/bogholder
– Adgang til en gratis chat, mail og telefonsupport med over 100 dedikerede medarbejdere

Klik her for at teste e-conomic gratis i 14 dage.

SmartTID har en standard integration til e-conomics projekt og ordre modul.