SmartTID Time Sheet – Tidsregistrering til funktionærer
SmartTID Time Sheet er en ny måde at registrere tid på i SmartTID og giver mulighed for at registrere sin tid på bagkant. Det er særligt velegnet hvis man er funktionær og har en del at sit daglige arbejde foran en PC. Her har man ofte mange bolde i luften på samme tid, og det er ikke hensigtsmæssigt at skulle skifte job løbende, på samme måde som medarbejdere i en produktion. Med SmartTID Time Sheet kan medarbejdere registrere deres arbejdstid og/eller fravær direkte i en Outlook lignende brugerflade i en browser fra en hvilken som helt PC, Mac eller tablet. Der er ikke krav om at skulle registrere arbejdstid hvis man eks. kun ønsker at medarbejdere skal registrere fravær. De skal ikke stemple ind og ud til arbejde, men kan registrere tid på bagkant for en uge ad gangen. Der er mulighed for at godkende på dagsbasis eller ugebasis samt at se xx antal uger tilbage. Alt dette styres af opsætning i SmartTID.
Læs mere her