SmartTID søger Kontorassistent/Controller/Koordinator
Vi har travlt hos SmartTID, og søger derfor pr. 1. juni 2019 en faglig dygtig medarbejder på fuld tid. Du skal være med til at servicere eksisterende kunder i tæt samarbejde med vores implementeringskonsulenter og supportere. Du skal passe omstillingen og modtage indgående opkald samt oprette tickets i vores supportsystem. I stillingen vil der være administrative opgaver, så som vores debitorbogholderi med oprettelse af kunder, ordre, fakturering og rykkerprocedure i e-conomics. Du skal have plads i dit hjem til en hjemmearbejdsplads. Der vil – særligt i starten af ansættelsen og under oplæring – være arbejdsdage, som vil foregå i Grindsted.
Vi vægter følgende egenskaber i nævnte rækkefølge:
- Erfaring som kontorassistent, controller eller lignende
- Gerne erfaring indenfor branchen med løn og tidsregistrering
- Gode kommunikationsevner – også på Engelsk
Din personlige profil kunne se således ud:
Du er et venligt menneske med en høj faglighed og god autoritet. Du har gode samarbejdsevner og kan problemfrit begå dig i de forskellige brancher, som vi arbejder i. Du kan lide at have mange bolde i luften, men du er også i stand til at sige fra, hvis det går for stærkt. Du er pligtopfyldende og samvittighedsfuld, men du vil også, om nødvendigt, kunne række ud og bede om hjælp.
Vi tilbyder:
- Spændende arbejdsplads med brug af de nyeste teknologier
- Gode erfarne kollegaer
- Hjemmearbejdsplads
- Løn efter kvalifikationer
Om os:
SmartTID er en mindre virksomhed i rivende udvikling og vækst. Virksomheden har hovedkontor i Grindsted, region Sydjylland. Alle vore medarbejdere har hjemmearbejdspladser, så kommunikation og daglig kontakt foregår via skype, telefon og mails. Der vil også være fysiske fællesmøder fx i Grindsted. Kan du se dig selv som medarbejder i en mindre, dynamisk virksomhed, og har du mulighed for at arbejde hjemmefra på fuld tid, så send en ansøgning med tilhørende CV.
Ansøgningsfristen er den 28 marts 2019 kl. 12:00. Ansættelsessamtaler vil blive afviklet mandag den 8. april 2019 og torsdag den 11. april 2019.
Ansøgning og CV. sendes pr. mail til Lene Christensen lc@smarttid.dk .Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte direktør Poul Christensen på tlf. nr. 70200795. Se mere på www.smarttid.dk